Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht UPS: UPS
Details
De klacht
Ik hebt op Zaterdag 14 April een Lenovo laptop online gekocht. Uiterlijk wordt het van via UPS gehaalt in Venlo en staat dat het op 17 april wordt afgeleverd. Dus ik heb 2 dagen gewacht en dan ging het allemaal mis. De UPS bus ging naar Tilburg terwijl dat het op Aflever adres in Breda staat. Dus ik heb UPS gebeld en vertelt wat er gebeurde en dan hebt ik de Afleveradres verandered en zeiden de mevrouw dat het op 19 April word afgeleverd. Dus ik hebt nog 2 dagen gewacht en opeens is het niet bij mij gekomen. Ik wilde het bellen maar het was al te laat.Ik hoob dat de bus chauffeur volgende keer zullen ook kijken op de Postcode en welke stad hij moet inleveren.
De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.