Klacht UPS: UPS

BoomPop

Ik hebt op Zaterdag 14 April een Lenovo laptop online gekocht. Uiterlijk wordt het van via UPS gehaalt in Venlo en staat dat het op 17 april wordt afgeleverd. Dus ik heb 2 dagen gewacht en dan ging het allemaal mis. De UPS bus ging naar Tilburg terwijl dat het op Aflever adres in Breda staat. Dus ik heb UPS gebeld en vertelt wat er gebeurde en dan hebt ik de Afleveradres verandered en zeiden de mevrouw dat het op 19 April word afgeleverd. Dus ik hebt nog 2 dagen gewacht en opeens is het niet bij mij gekomen. Ik wilde het bellen maar het was al te laat.
Ik hoob dat de bus chauffeur volgende keer zullen ook kijken op de Postcode en welke stad hij moet inleveren.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

De scan die u ziet is een scan gemaakt op het Center in Tilburg waar de leveringen voor Breda worden gesorteerd. Er wordt aangegeven dat het aflever adres op het label niet compleet is, daar er geen huisnummer vermeld staat.

U heeft dit inmiddels doorgegeven en het pakket zal in de uitlevering gaan.

Wat betreft het incomplete adres adviseren wij u contact op te nemen met de verzender.

Voor verdere informatie aangaande de levering kunt u contact opnemen met 020-5040500 .

UPS Social Media Team
    UPS
    Goedemorgen,

Wij zien dat uw zending is afgeleverd en hopen dat uw klacht hiermee is opgelost.

UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?