UPS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht UPS: Veel te veel!
Details
Klacht
Voor de zoveelste maal thuis zitten wachten tot dat halverwege de dag ineens de status wijzigt en kennelijk toch weer een andere dag wordt geleverd. Omdat het blijkbaar beter uit komt zoals de klantenservice mij vertelde.Het houdt niet op met de fouten bij levering via UPS. Van verloren pakketten(retouren webshop die vervolgens met moeite worden terug betaald), ernstig beschadigde pakketten tot het naar binnen op de grond gooien van de leveringen. Van foute informatie in myUPS tot het beweren dat je zelf de wijzigingen hebt aangevraagd maar de koerier het doet als het beter uitkomt. UPS doe hier iets aan want ik ga webshops die U als verzender gebruiken vermijden!
Gewenste oplossing
Service en informatie voorziening in ieder geval verbeteren zodat je niet zomaar dagen thuis zit te wachten op niets.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.