Klacht UPS: Veel te veel!

Klachtnummer
# 517648
Gebruiker
Meessen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Voor de zoveelste maal thuis zitten wachten tot dat halverwege de dag ineens de status wijzigt en kennelijk toch weer een andere dag wordt geleverd. Omdat het blijkbaar beter uit komt zoals de klantenservice mij vertelde.

Het houdt niet op met de fouten bij levering via UPS. Van verloren pakketten(retouren webshop die vervolgens met moeite worden terug betaald), ernstig beschadigde pakketten tot het naar binnen op de grond gooien van de leveringen. Van foute informatie in myUPS tot het beweren dat je zelf de wijzigingen hebt aangevraagd maar de koerier het doet als het beter uitkomt. UPS doe hier iets aan want ik ga webshops die U als verzender gebruiken vermijden!

Gewenste oplossing

Service en informatie voorziening in ieder geval verbeteren zodat je niet zomaar dagen thuis zit te wachten op niets.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

UPS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen