Klacht UPS: Verzendkosten UPS schandalig hoog

Moon de Kroon

Verzendkosten zijn bijna 3x zo duur geworden nu Kiala in UPS is veranderd terwijl het Acces point hetzelfde is gebleven. In de voorwaarden staan 4 postcode gebieden (1790-1797, 4500-4589, 8880-8899 en 9160-9166) waarover een toeslag wordt berekend waardoor het goedkoopste pakketje die ik moet verzenden nu 11,34 euro wordt ipv de 3,95 die Kiala altijd berekende. Te belachelijk voor woorden. Ik verzend een paar honderd pakketten maar nu niet meer via UPS, is niet te doen.

Misschien handig om dit duidelijk aan te geven op jullie site, ik moet nu aan mijn klanten uitleggen dat ik niet meer via UPS kan verzenden ivm de te hoge verzendkosten, en dat het via DHL (5 euro) of via PostNl (6,95) euro verzonden wordt omdat zij wel normale tarieven berekenen.

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

UPS
    Goedemorgen,

Ik vermoed dat u zich vergist in dit geval. De Service die u gebruikte via KIALA is nu gewijzigd in de UPS Economy Service ( UPS Access Point naar UPS Access Point ) en de kosten hiervan zijn 4,05 euro.

Daarnaast bieden wij natuurlijk ook nog andere Services aan zoals de normale Standard Service of onze Express Services en hiervoor gelden inderdaad iets andere prijzen.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500
    Moon de Kroon
    Na veel zoeken heb ik dit gevonden, want het staat niet of heel onduidelijk op jullie site. Ik hoor daar heel veel klachten over in mijn omgeving. Bedankt voor uw antwoord en ik ga kijken of het werkt.

Ook een klacht indienen over UPS?