Klacht UPS: Volstrekt ontoegankelijke manier van communiceren.

Klachtnummer
# 468444
Gebruiker
K.W. Riezebos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In verband met een overlijden wilde ik de afleveringsdatum wijzigen. Zowel telefonisch als via de aanmeldservice op de ups-site, geen enkel resultaat!
Kennelijk is hier sprake van een dolgedraaide automatisering van het dienstverleningsproces d.w.z. Te veel functies onder één knop.

De oplossing

Het absoluut verbeteren van de telefonische bereikbaarheid door het inzetten van voldoende callcenter medewerkers i.p.v. geautomatiseerde spraakherkenning en het niet afbreken van de telefonische verbinding op het moment dat je naar een medewerker zou worden doorverbonden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UPS?