Klacht UPS: Waardeloos bedrijf
Details
Klacht
Ik heb in december iets besteld en ik zou op 12 januari mijn bestelling moeten ontvangen.Maar in plaats daarvan ontvang ik de melding: ontvanger werkt niet langer in het bedrijf. / Het pakket wordt retour gezonden naar de verzender.
Terwijl ik thuis was.
Na telefonisch contact met de afzender en ups klantenservice , zou het pakket weer onze kant op komen.
Nu krijg ik weer een melding: Retour verzender
Weer contact opgenomen met ups. Blijkt dat de bestelling bij een afhaalpunt ligt, 1,5 uur van ons vandaan.
Waarom kan het pakket niet gewoon bij ons of een afhaalpunt in de buurt bezorgt worden?
Gewenste oplossing
Het pakket zo snel mogelijk ontvangen.Of mijn bestelling bij een afhaalpunt in de buurt van mijn woonplaats afgeven.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.