Klacht UPS: Waardeloos bedrijf

Klachtnummer
# 643079
Gebruiker
Fat Looyen
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik heb in december iets besteld en ik zou op 12 januari mijn bestelling moeten ontvangen.
Maar in plaats daarvan ontvang ik de melding: ontvanger werkt niet langer in het bedrijf. / Het pakket wordt retour gezonden naar de verzender.
Terwijl ik thuis was.
Na telefonisch contact met de afzender en ups klantenservice , zou het pakket weer onze kant op komen.
Nu krijg ik weer een melding: Retour verzender

Weer contact opgenomen met ups. Blijkt dat de bestelling bij een afhaalpunt ligt, 1,5 uur van ons vandaan.
Waarom kan het pakket niet gewoon bij ons of een afhaalpunt in de buurt bezorgt worden?

Gewenste oplossing

Het pakket zo snel mogelijk ontvangen.
Of mijn bestelling bij een afhaalpunt in de buurt van mijn woonplaats afgeven.

5 reacties

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Geachte A. Nejad,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Ik zie dat er een wijziging is aangevraagd om een nieuwe levering te doen. Mochten er nog problemen zijn dan hoor ik het graag.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Best regards/Met vriendelijke groet,

    UPS Customer Service
    The Netherlands & Belgium

    You may visit us at: http://www.ups.com 
    Or call UPS Customer Service 
    Belgium: 078 - 250 877
    Netherlands 020 - 5040 500
    United Parcel Service Nederland BV
    Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
    Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

    CONFIDENTIALITY NOTICE: 
    The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.
  2. Auteur
    Fat Looyen
    Datum
    Beste,

    Al sinds 12 dagen vertellen jullie hetzelfde verhaal. Elke keer dat ik contact opneem met ups krijg ik iemand anders aan de lijn en zij beloven dat het pakket zsm onze kant opkomt, maar er gebeurt niets.
    De status is nog steeds niet verandert.
  3. Auteur
    UPS
    Datum
    Beste A. Nejad,

    Bedankt voor uw bericht.

    Het spijt me te horen dat u de zending niet heeft ontvangen. Vandaar dat we graag een onderzoek willen starten om het pakket te vinden. Dit kunnen we echter alleen doen wanneer de verzender een claim indient op www.ups.com. Met deze claim hebben we toestemming en zal het onderzoek automatisch gestart worden.  Vraagt u alstublieft de verzender dit te doen.

    Mijn excuses voor het ongemak. Met de toestemming van de verzender zullen wij proberen uw pakket zo snel mogelijk te vinden.

    Ik wens u nog een fijne dag tegemoet.​

    Kind regards/ Vriendelijke groeten,

    UPS Customer Resolution Group
    Belgium & The Netherlands

    You may visit us at: http://www.ups.com

    Or call UPS Customer Service
    Belgium: 078 - 250 877
    Netherlands 020 - 5040 500

    United Parcel Service Nederland BV
    Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
    Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

    CONFIDENTIALITY NOTICE:
    The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
    If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.
  4. Auteur
    Fat Looyen
    Datum
    Het pakket is bij UPS Roermond, Veldweg 3 in Herkenbosch. (Supply chain solutions)
    Uw collega geeft aan dat ik het pakket daar moet gasn ophalen, maar het is 1,5 uur rijden en bovendien is het geen afhaalpunt.

  5. Auteur
    UPS
    Datum
    Geachte A. Nejad,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Omdat het pakket op 18-1-2023 is geleverd is het nu nodig om een onderzoek te starten. Ik zou u daarom willen verzoeken om contact op te nemen met de afzender. Wij zullen dit verder met de afzender afhandelen.

    We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag.

    ​​​​​​​Onze excuses voor het ongemak. 

    Best regards/Met vriendelijke groet,

    UPS Customer Service
    The Netherlands & Belgium

    You may visit us at: http://www.ups.com 
    Or call UPS Customer Service 
    Belgium: 078 - 250 877
    Netherlands 020 - 5040 500
    United Parcel Service Nederland BV
    Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
    Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

    CONFIDENTIALITY NOTICE: 
    The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen