Klacht UPS: zending verdwenen

Klachtnummer
# 300286
Gebruiker
sul2000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 11 april werd een zending geleverd naar een accesspoint, 3 dagen laterop de vrijdag was ik naar de accesspoint gegaan. De tabakshop zegt dat het pakket niet bij ons ligt terwijl in de tracking staat duidelijk dat het daar is geleverd.

De oplossing

ik wil graag mijn zending hebben die is heel belangerijk voor mij.
ik ben de schipper en ik heb de zending online aangemaakt via ups.com
en via PayPal creditcard betaald. het gaat om zendingnummer
zie bijlagen met tracking informatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UPS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    UPS
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Onze excuses voor de vervelende situatie. Wij hebben uw klacht doorgezet naar ons UPS Access Point Team met referentie nummer 1-90273726408. Zij zullen uw klacht gaan onderzoeken en zij zullen telefonisch contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet
    UPS Social Media Team

Ook een klacht indienen over UPS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen