Klacht Urban Arrow: Bekende klacht met de piepende remmen en het uitblijven van elke vorm van service en garantie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 578896
Gebruiker
Nienke
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een urban arrow bakfiets van €5000 uit het jaar 2019, met de bekende piepende remmen. Iedereen kijkt om als ik remmend een stoplicht nader, alsof ik met een oud barrel aan kom fietsen, maar in plaats daarvan kom ik met een fiets van €5000!!!!! De fietsenhandel waar de fiets is gekocht lost het steeds voor korte termijn op, hierdoor kom ik vaak eens per maand langs. Het geeft nog weinig fiets plezier. Je verwacht het niet van zo’n dure fiets, laat staan de enorm slechte service, of eigenlijk meer het gebrek aan service vanuit urban arrow zelf. Het probleem is bekend, maar er wordt niks aan gedaan! Daarnaast begeven ook verschillende onderdelen het vrij snel, als bv de voorlamp. Kwalitatief is het absoluut het bedrag niet waard, zeker niet in combinatie met de garantie en service die je niet krijgt

Gewenste oplossing

Probleem van de remmen oplossen!!!
Geboden oplossing
Urban arrow laat niks van zich horen. Ze verdienen liever, dan dat ze klachten oplossen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Urban Arrow is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Urban Arrow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen