Klacht Urban Arrow: Piepende remmen die niet erkend worden door de producent

Trevlam

5000 euro voor de Urban Arrow bak fiets betaald. De meest luxe fiets die je kan verzinnen in het segment van bakfietsen. Uitstekende presales service qua aanprijzen en hoe geweldig ze niet zijn. Maar waardeloze aftersales service als er binnen 1 jaar onderdelen het al begeven.

Al 2 maanden last van enorm piepende remmen waarbij ik zelfs nog meer geluid maak dan nagels van 10 juffen tegelijkertijd over een whiteboard. Buren worden wakker wanneer ik aanrijd rond 23:00. Ik krijg ongewild de meeste aandacht bij stoplichten. Ik moet me bijna verontschuldigen dat ik de decibellen van deze bakfiets onbedoeld hoger zet dan een opgevoerde motor. Het is vreselijk irritant. Ik heb geprobeerd te verhelpen bij de fietsenmaker. Hij heeft er echt zijn uiterste best voor gedaan. Maar de piep was niet weg te krijgen. Vervolgens heeft hij en ik onafhankelijk van elkaar naar Urban Arrow gebeld. Wat je dan krijgt is dan een medewerker die vindt dat jij hem in de weg zit voor de middagborrel en stuurt je van kastje muur en dan weer terug.

Wèl 5000 euro voor een fiets durven vragen, maar incompetente after sales technisch advies waarbij weg wachten hoog in het vaandel staat van het bedrijf. Deze klacht schrijf ik niet zomaar, maar ik vermoed dat nog meer bellen dat ik niet veel verder kom na 2 maanden. Hier kan ik als ondernemer wel heel slecht tegen. Wel cashen maar daarna geef je niet meer thuis bij problemen.

Ik heb daarom ook enorme spijt van dat ik deze fiets bij anderen heb aangeraden. Ik zal bij ieder stoplicht en iedereen die me raar aankijkt bij het remmen ook oprecht vertellen dat niemand deze fiets meer moet kopen voor deze prijs. En Rotterdam centrum heeft nou eenmaal stoplichten helaas.

Groeten,

TW Lam

De remmen duurzaam vervangen en niet dat ik om de week tijd kwijt ben aan het maken van de remmen. Of geld terug voor deze fiets met waardeloze remkwaliteit.

Trevlam
    Nog steeds verstoppertje spelen terwijl ze wel mijn remmen horen piepen in Amsterdam. Volgende stap zal Instagram zijn met tag @urbanarrow.
    Trevlam
    Nog steeds geen duurzame oplossing!

Trevlam
Ik ga met anderen een massaclaim voorbereiden als jullie geen oplossing voor handen hebben

Ook een klacht indienen over Urban Arrow?