Klacht Urban Arrow: Prijs kwaliteit niet in verhouding.
Details
Klacht
Gister telefoon gehad van mijn fietsenmaker bij wie ik mijn urban arrow in onderhoud heb. Kreeg ik te horen dat achternaaf versleten is en vervangen moet worden.Dit gaat dus blijkbaar €525,- kosten. Dat vind ik nog al wat voor een fietst die ik drie jaar geleden heb gekocht voor €5000.- .
Ook zijn de remmen al twee keer uitgevallen door het knappen van de leiding. Lagers bij voorwiel moesten vervangen omdat het voorwiel heftig begon te schudden bij Max snelheid. Originele trapper binnen 1,5 jaar kapot.
Zo ben elk jaar los van de standaard grote beurt toch ook nog steeds veel extra geld kwijt. Heb straks al meer als €1000,- aan extra geld uit gegeven. Dat is meer dan dat ik de afgelopen 3 jaar aan onderhoud voor mijn auto heb betaald, bouwjaar 2011 en 300.000 km op de teller.
Heb niet het gevoel dat ik waar voor mijn geld heb gekregen. Direct contact met iemand van urban arrow is tot op heden ook niet gelukt. Als hij rijdt is het overigens een fijne fiets, maar ben altijd getemperd in mijn enthousiasme als men vraagt in mijn sociale netwerk wat ik van de fiets vind.
Gewenste oplossing
Alles dat er aan kan bijdragen om een blije/trotse urban arrow rijder te zijn.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.