Urban Arrow is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Urban Arrow: Remmen die vanaf dag 1 niet functioneren op de Urban Arrow.
Details
Klacht
Vanochtend voor de achtste keer mijn UA weggebracht omdat mijn remprobleem nog steeds niet is verholpen (Remt niet, piepen dB+++, remmen blokkeren, remblokken oneindig vaak vervangen etc). Sinds de koop van onze UA hebben wij nog niet een maand zonder problemen kunnen fietsen. Onze fietsenmaker heeft zijn uiterste best gedaan om het probleem te proberen te verhelpen echter zonder resultaat.Voor mij was de druppel afgelopen week en de week ervoor. Ik was onderweg naar de voetbal met mijn zoon (5) en dochter (2). Onverwacht moest ik anticiperen op een actie waarbij een auto mij over het hoofd zag. Ik moest een noodrem maken en dit lukte niet. Althans daar waar je zal verwachten dat schijfremmen voldoende zouden moeten kunnen remmen om snel tot stilstand te komen, rolde ik gewoon door. Het resultaat is dat wij met bak en al de stoep op zijn geknald en ik 2 huilende kinderen in de bak had (dit had heel anders kunnen aflopen).
De week ervoor, wederom met kinderen in mijn bak, toen 3. Ondanks elektrische aandrijving begon mijn fiets zwaar te trappen. Ik heb de ondersteuning verder opgeschroefd echter werd het zo zwaar dat ik van mijn fiets ben gestapt en wat bleek, mijn voorwiel zat vast en het rook kwam van de remmen. Ik kon niet meer fietsen. Wederom een remprobleem met mijn UA.
Graag zou ik zien dat Urban Arrow haar verantwoordelijkheid neemt en mijn fiets voorziet van een nieuw remsysteem dat wel werkt. Op deze manier gaan er namelijk ongelukken gebeuren.
Ik hoor graag.
Gewenste oplossing
Graag zou ik zien dat Urban Arrow haar verantwoordelijkheid neemt en mijn fiets voorziet van een nieuw remsysteem dat wel werkt. Op deze manier gaan er namelijk ongelukken gebeuren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.