Opgelost door UrgentieWoning: Slordige dienstverlening

angry Opgelost
Marcel

Deze club zoekt zeker niet in oplossingen. Laten je vooraf betalen en melden dat ze je dossier ingediend hebben bij de gemeente. Jij belt de gemeente die zeggen wij hebben geen dossier ontvangen. Terug gebeld naar UrgentieWoning die zeggen ja hoor wel verzonden. Dat wordt met spanning wachten 8 weken, toch maar weer gebeld na 8 weken antwoord nee hoor nog steeds geen dossier ontvangen.
Urgtiewoning Oh een foutje van ons sorry weer 8 weken wachten in spanning.
Mijn dochter is nu kapot door de spanning harteloose mensen bij Urentiewoning
Wel 110 euro pakken, jij kapot. Het interesseer ze niets Oh sorry zakken vol.
Niet eens schadeloos stelling of geld terug.
Je moet voor deze club zelf de brief schrijven en er dik voor betalen, zelf de stukken aanleveren. dit kan je zelf ook en kost maar 67 euro bij de gemeenten ipv 110+67 ze doen niets voor je

Schadeloos stellen minimaal

UrgentieWoning
    Geachte heer Meijwaard,

Wat vervelend dat u ontevreden bent met onze diensten. We erkennen dat er inderdaad iets verkeerd is gegaan in de planning, waardoor het dossier is vertraagd. Zoals ik daarom ook al heb gesteld heb ik daarom het dossier - met de hoogst mogelijke prioriteit - gestuurd naar de gemeente, en heb ik mijn contactpersoon gevraagd om hier met voorrang naar te kijken. Zo is de tijdsverlies minimaal.

Ik begrijp dat u schrikt van de fout, maar zoals ik ook aan de telefoon heb uitgelegd zijn wij ook maar mensen en waar mensen werken worden helaas af en toe wat fouten gemaakt. Wat in zo een situatie belangrijk is dat we de fout meteen oppakken en ervoor zorgen dat de schade meevalt, en in uw geval is dit ook gebeurd.

Ik hoop hiermee uw klacht opgelost te hebben, en zal de komende week even bellen met de toetsingscommissie om zo snel mogelijk met een beslissing te komen. Ik vertrouw erop dat zij dat dan ook snel en voortvarend zullen doen.

Mocht ik nog wat anders mogen betekenen, dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Anneke

Marcel
Weer moet ik lezen dat UrgentieWoning het zelf opstuur naar de gemeente. NEE dit doen ze dus niet moeten wij zelf doen. het gaat maar door

Ook een klacht indienen over UrgentieWoning?