Klacht Urlaubstours: Verblijf in hotel op mallorca niet conform afspraak

blade2015

Op 1 juli heb ik via Reiselinie.de een reis voor 3 pers. naar Mallorca geboekt. Dit is door reisorganisatie Urlaubtours geboekt. De vakantie was van 6 Juli t/m 13 juli in Hotel Hi Lancaster in Playa de Palma voor 3 pers, all incl. Toen wij waren geland werden wij op de luchthaven niet opgevangen door een hostess. Na lang zoeken moesten wij 2 uur en één kwartier wachten op de transferbus die 5 min in beslag nam. Wij kregen kamer 346 en vanaf dag één hebben wij geen oog dichtgedaan vanwege dronken, schreeuwende en agressieve Duitse jongeren. Ik heb mijn beklacht gedaan bij de receptie en elke nacht meerdere malen de receptie gebeld voor security. Contact gezocht ter plaatse met Urlaubstours mijn klacht ingediend en een omboeking geeist. Na een uur teruggebeld en de mededeling dat er geen ander alternatief was. Mijn klacht was daar genoteerd en moest in Nederland klacht indienen en schadevergoeding eisen. De reis heeft 1929,- gekost maar extra kosten gemaakt vanwege niet all incl gebruik.

Wij vinden dat Urlaubstours hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Urlaubstours?