Klacht Usbcycle.nl: online slippers besteld bij dit bedrijf en betaald; 51.03 euro van mijn rekening afgeschreven. Slippers nooit bezorgd.

Glen

Online slippers besteld bij usbcycle.nl; 51.03 euro is van mijn rekening afgeschreven door service@onlinescredit.com. De slippers zijn nooit bezorgd. Er kan alleen contact worden opgenomen met usbcycle.nl via een online contactformulier. Echter wordt er nooit geantwoord na het online versturen van het contactformulier. Service@onlinescredit.com geeft ook geen antwoord, nadat ik gevraagd heb om de 51.03 euro terug te storten op mijn rekening.

Ik wil mijn geld terug.

Wij vinden dat Usbcycle.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Glen
    Inmiddels heeft het bedrijf slippers bezorgd, maar dit zijn niet de slippers die ik had besteld. De slippers die geleverd zijn, zijn van de ander merk en bovendien van slechte kwaliteit. Ik ga deze slippers terugsturen en vraag mijn geld terug.
    Glen
    Het bedrijf "service@onlinecredits.com" ben ik inmiddels op deze website al meer tegen gekomen. Vergelijkbaar verhaal als het mijne.