Klacht Usedpc4sale: Geen geld, geen pakket, geen contact. FURIEUS

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 57324
Gebruiker
Dion
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder heeft op 27-03-2014 een iPad 2 besteld die de volgende dag binnen zou moeten zijn aangezien die voor 13:00 besteld was. De dagen gingen voorbij zonder enig pakketje te mogen ontvangen. Na een hele week wachten heb ik ze gebeld en kreeg ik ze, in tegenstelling tot de vele pogingen van mijn moeder, meteen aan de lijn. Ik heb ze gezegd dat ten eerste de iPad NIET binnen was en ten tweede dat de iPad bij ontvangst meteen geretourneerd mocht worden omdat mijn moeder niet wist dat het een gebruikt model was voor de prijs van een nieuw model. Dat kon geregeld worden en ik moest een mail sturen met de aanvraag op retour. Zo gezegd zo gedaan en ik kreeg op mijn mail nog 1 antwoord met daarin: "het ligt bij de administratie". Mijn ongeduld werd alleen maar groter naarmate de iPad nog steeds niet binnen was maar zogezegd wel op de post zat, en dan zijn we 3 weken verder. Ik heb ze geprobeerd ze te bellen, maar geen gehoor tot op de dag van vandaag.

De oplossing

Het geld direct terug tot op de cent precies!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Usedpc4sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dion
    Datum
    Bedrijf heeft niet gereageerd. Telefonisch niet bereikbaar. Morgen gaan we naar de politie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dion
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Usedpc4sale?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen