Klacht Usedpc4sale: Klacht

Bouba

Heb gister bij remarkt een Laptop aangeschaft... tot mijn grote verbazing kreeg ik de bevestiging mail via de spam wat ik heel raar vind, maar dacht ok zal wel. Op de orderbevestiging stond niet wanneer de levering plaats zou vinden dus ikdacht ik bel even. Krijg ik een antwoord apparaat met het bericht dat zij niet telefonisch bereikbaar zijn. Vond ik een beetje vreemd. Toen ben ik eens gaan onderzoeken op internet en bleek dat er tientallen klachten zijn over de service, levering, en beleid. Dat mensen hun geld niet terug krijgen wanneer er geen levering heeft plaatsgevonden. Ik ben bang dat ik hier ook de dupe van ben geworden. Ik heb een mail gestuurd met het verzoek mij aan te geven wanneer ik mijn levering, krijg ik vervolgens een mail met het bericht dat de levering na de weekend plaats zal vinden. Ik vind dan wel dat je vaag bent zo.

Ik heb toen teruggemaild met het verzoek om het bedrag terug te storten. Tot op heden geen reactie meer ontvangen.

Ik zou graag het geld terug gestort willen hebben op mijn rekening. Het gaat hierbij om een bedrag van 188 euro.

Usedpc4sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Usedpc4sale?