Klacht Usedpc4sale: Retourneren aankoopbedrag

Nicky

Ik heb een tweedehands tv besteld. Deze kreeg ik toegestuurd maar bleek aan de lijstzo beschadigd dat ik hem heb teruggestuurd.
Op 22-10-2014 kreeg ik een mailtje van Ron met daarin de melding dat de tv was ontvangen en een optie om een andere tv te bestellen.
Ik heb op dezelfde dag gereageerd dat ik graag mijn geld terug wilde. 5 minuten later kreeg ik een mail of ik mijn rekeningnummer wilde mailen. Dit heb ik direct gedaan.
Op 12 november 2014 een mail naar Ron gestuurd met de vraag wanneer het geld teruggestort zou worden. Hier heb ik tot op heden geen antwoord op gehad. Op 24-11-2014 heb ik een aangetekende mail verstuurd met daarin nogmaala het verzoek mijn geld te retourneren. Deze mail is diezelfde dag nog geopend. Het is nu 13 december 2014 en ik heb geen antwoord op mijn mail gehad en er het aankoopbedrag is nog steeds niet geretourneerd.

Ik vind het een zeer kwalijke zaak dat ik zo lang op mijn geld moet wachten terwijl men de tv allang heeft ontvangen.
Ik wil graag dat nu eindelijk mijn aankoopbedrag + verzendkosten terugestort wordt.

Usedpc4sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Nicky
    Er is niet op deze klacht gereageerd. Pas na een dreigbrief per mail is men tot betaling over gegaan.
    Ik heb een mail gestuurd dat het geld was ontvangen en toen reageerde men ineens en bood excuses aan voor de late terugbetaling. Ik raad een ieder aan niet met dit bedrijf in zee te gaan.

Nicky

Ook een klacht indienen over Usedpc4sale?