Klacht Usedpc4sale: usedpc4sale oplichters bende

m

Gekocht een ibm pc 3.0 ghz met dvd/rw. Wat krijg ik een 2.4 ghz i.p.v 3.0 ghz en een gapend gat waar de dvd/rw moet zitten. Ik heb hier telefonisch contact met ze opgenomen en het zou opgelost worden nu heb ik enige dagen naar ze gemaild waar de spullen blijven die ze op zouden sturen , maar nooit meer reageren. Heb marktplaats gemaild of ze dit bedrijf op de zwarte lijst willen zetten en aangifte gedaan bij politie en kamer van koophandel , politie heeft rapport opgemaakt , kamer van koophandel heeft het in ogenschouw genomen (volgens mij was ik niet belangrijk genoeg) maar de meldingen zijn gedaan. Maandag a.s ga ik ook nog met mijn rechtsbijstand verzekering contact opnemen en ik hoop dat ze dit oplichters bedrijf ten gronde helpen.

zo spoedig mogelijk de dvd/rw en andere processor toegestuurd krijgen. Ze weten donders goed mijn adres.

Usedpc4sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

m
    Usedpc4sale heeft contact opgenomen vandaag 25-02-2014 en ik heb een voorstel gedaan nu maar afwachten wanneer ze reageren op mijn voorstel.
    m
    Usedpc4sale nooit meer gebeld of gemaild op mijn reactie 25-02 met foto,s. Lekker bedrijf mensen , ga nooit met ze in het schip.
    m
    Usedpc4sale heeft een dvd speler opgestuurd terwijl ik ze gemaild heb met een foto erbij van de juiste dvd speler. Krijg ik opeens een dvd speler die wel 3x te groot is toegestuurd. Lekker handig usedpc4sale mij zul je nooit meer iets bij jullie zien kopen en de mensen die dit lezen op klachtenkompas zich ook eerst driemaal achter hun oor krabben om iets bij jullie te kopen. En dat moet zich dan een erkend computer en witgoed bedrijf noemen ze kunnen nog niet eens mail beantwoorden.
    m
    Usedpc4sale heeft opeens per mail contact opgenomen en vraagt of ik telefonisch contact op wil nemen omdat ze de emai met foto die ik voordat ik de foute dvd kreeg verstuurd had nu pas kregen. Ik weet het niet hoor maar in Kelpen-Oler hebben ze zeker een antieke verbinding die er een week over doet om aan te komen. Ik heb ze een mailtje gestuurd om nogmaals mijn wensen kenbaar te maken telefonisch heeft volgens mij geen nut omdat je dan iemand aan de lijn krijgt die van toeten nog blazen weet.
    m
    Usedpc4sale heeft niets meer op mijn reactie van omruilen laten horen. Ik zou eerst 6,95 euro moeten betalen om de waardeloze pc om te ruilen voor een andere. Ik heb de rotzooi van hun maar verkocht en een andere pc gekocht. Lekker bedrijf mensen KOOP ER NOOIT IETS EN MOCHT U BESLUITEN DIT WEL TE DOEN DAN KUN JE LEZEN WAT DE GEVOLGEN ZIJN
    m
    Niets meer gehoord en sluit af