Klacht Usenet.nl: Een ongewild zeer duur abonnement aangesmeerd

Klachtnummer
# 374381
Gebruiker
Gebruiker1561842766
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben een proefabonnement aangegaan voor 14 dagen. De GBs waren binnen een dag al op (3 files) en ik heb kort daarna op de website in mijn account via een opzegbutton (naar mijn vermoeden) opgezegd daar het werd bevestigd, daarna heb ik wat redenen aangevinkt waarom ik wilde stoppen toen verdween de pagina en was ik in de veronderstelling dat e.e.a. bevestigd was en mijn informatie verwerkt zou worden. Eén dag nadat de proefperiode van 14 dagen was afgelopen (zondag) ontving ik een e-mail met een jaarcontract en rekening van 84,51 per maand. Achteraf zag ik dat helemaal onderin diezelfde pagina in veel fijnere letters onderin stond dat de opzegging online niet geaccepteerd werd en dat het alleen per email of telefoon kon. Hetzelfde werd mij na telefonisch geprobeerd te hebben e.e.a. uit te leggen nog eens op zeer klantonvriendelijke manier telefonisch ingepeperd.

Gewenste oplossing

Alle financiele claims intrekken, mijn persoonlijke gegevens vernietigen en niet meer benaderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Usenet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Usenet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen