Klacht Usenet.nl: Incasso usenet

Mar60

Ik heb in februari usenet geactiveerd om iets te kunnen downloaden maar heb dit ook weer direct opgezegd. In maart werd er geld van rekening afgeschreven voor een abonnement terwijl ik dit niet meer had. Ik heb het bedrag terug gevorderd en hun geblokkeerd.
Zij beweren dat ik mij niet heb afgemeld helaas heb ik daar zelf geen bewijs van. Heb diverse keren gemaild bleek dit een adres te zijn wat niet bij hun aankomt een noraly adres.
Heb later contact gehad maar ze blijven beweren dat ik mij niet heb afgemeld maar zij kunnen toch zien dat geen enkel ding heb gedownload via hun.
Nu krijg ik van het inkassobureau Teschinkasso bericht dat ik moet betalen.
Ik weet nu even niet wat ik moet doen want het bedrag is opgelopen van 85 euro naar 157 euro. Wie kan mij helpen?

Dat het ongedaan gemaakt wordt omdat ik niks heb gebruikt en geen contract met hun ben aangegaan

Wij vinden dat Usenet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mar60

Ook een klacht indienen over Usenet.nl?