Klacht Usenet.nl: Ongeoorloofd vasthouden aan inschrijving voor een account.

Klachtnummer
# 305844
Gebruiker
D. Ira
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb me op 3 mei j.l. geregistreerd bij usenet.nl (Via XXV Marzo, 4, 47895 Domagnano, San Marino, C.O.E. SM 22403
) voor een gratis proefperiode en betaalde €1.

Kon helaas niet inloggen en stuurde hun een e-mail (zie screenshot). Kreeg daar geen antwoord op en dacht daarom dat dit een of ander louche bedrijf was en besteedde er geen aandacht meer aan en . Op 19 mei zag ik een aankomende incasso van €85.41 op mijn bankrekening. Het bleek dat de gratis periode automatisch over zou gaan in een vast account. Ik heb de incasso door mijn bank laten blokkeren. Na heel veel heen en weer gecorrespondeerd te hebben geven ze mij geen antwoord meer. Men beweerd dat ze de betreffende mail niet hebben gehad ondanks dat ik er herhaaldelijk een screenshot van gestuurd heb.

Men staat erop dat dat de €85,41 betaald wordt, hetgeen ik tot nu toe geweigerd heb.

De oplossing

Stopzetting van het account. Dit moet voor een betrouwbaar bedrijf heel eenvoudig zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Usenet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Usenet.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen