Klacht Usenet.nl: Ongeoorloofd vasthouden aan inschrijving voor een account.

D. Ira

Heb me op 3 mei j.l. geregistreerd bij usenet.nl (Via XXV Marzo, 4, 47895 Domagnano, San Marino, C.O.E. SM 22403
) voor een gratis proefperiode en betaalde €1.

Kon helaas niet inloggen en stuurde hun een e-mail (zie screenshot). Kreeg daar geen antwoord op en dacht daarom dat dit een of ander louche bedrijf was en besteedde er geen aandacht meer aan en . Op 19 mei zag ik een aankomende incasso van €85.41 op mijn bankrekening. Het bleek dat de gratis periode automatisch over zou gaan in een vast account. Ik heb de incasso door mijn bank laten blokkeren. Na heel veel heen en weer gecorrespondeerd te hebben geven ze mij geen antwoord meer. Men beweerd dat ze de betreffende mail niet hebben gehad ondanks dat ik er herhaaldelijk een screenshot van gestuurd heb.

Men staat erop dat dat de €85,41 betaald wordt, hetgeen ik tot nu toe geweigerd heb.

Stopzetting van het account. Dit moet voor een betrouwbaar bedrijf heel eenvoudig zijn.

Wij vinden dat Usenet.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Usenet.nl?