Klacht Usenext: Usenext.com opgelicht

Klachtnummer
# 277531
Gebruiker
Okkie2017
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 euro betaald via iDeal om toegang te krijgen tot een nieuwsgroep provider, vervolgens begreep ik niet wat ik moest doen, taal was Engels, dus ben ik ok zoek gegaan naar een Nederlandse nieuwsgroep provider.
Na 2 weken werdt er ineens 95 euro van mijn bankrekening afgeschreven, er zat blijkbaar een abonnement aan vast. Ik heb mijn mails nog teruggekeken maar dat was niet verteld en ik heb daar ook geen toestemming voor gegeven.
Wel contant op hun e-mails in het Nederlands gereageerd dat ik hier niet van gediend was.
Nu heb ik vervolgens een Nederlands incassobureau ACCS achter mij aan, dit klopt van geen kant

De oplossing

Usenext.com moet starten met het vragen of ik een abonnement wil in plaats van achteraf incasseren ik ben verkeerd voorgelicht.
Alles gaat bij hun in het Engels of Duits en nu krijg ik een Nederlands incassobureau achter mij aan.

Dat lijkt wel oplichting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Usenext hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Usenext?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen