Klacht Usenext: Usenext.com opgelicht

Okkie2017

Ik heb 1 euro betaald via iDeal om toegang te krijgen tot een nieuwsgroep provider, vervolgens begreep ik niet wat ik moest doen, taal was Engels, dus ben ik ok zoek gegaan naar een Nederlandse nieuwsgroep provider.
Na 2 weken werdt er ineens 95 euro van mijn bankrekening afgeschreven, er zat blijkbaar een abonnement aan vast. Ik heb mijn mails nog teruggekeken maar dat was niet verteld en ik heb daar ook geen toestemming voor gegeven.
Wel contant op hun e-mails in het Nederlands gereageerd dat ik hier niet van gediend was.
Nu heb ik vervolgens een Nederlands incassobureau ACCS achter mij aan, dit klopt van geen kant

Usenext.com moet starten met het vragen of ik een abonnement wil in plaats van achteraf incasseren ik ben verkeerd voorgelicht.
Alles gaat bij hun in het Engels of Duits en nu krijg ik een Nederlands incassobureau achter mij aan.

Dat lijkt wel oplichting

Wij vinden dat Usenext hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Usenext?