Klacht USPS.COM: addressee not available - addressee advised to pick up the item (bestelling niet op het correcte adres geleverd)

# 190846
wvhecke

Pakket uit VS met gitaar onderdelen van Warmoth, bedoeld voor Bilthoven (een bestelling die wel vlot ter bestemming is gekomen), maar met de melding dat 1/ het pakket twee maal niet kon worden afgeleverd op Amsterdam International Mail Cent en 2/ het pakket (aldaar?) moet worden opgehaald door de geadresseerde omdat laatstgenoemde tot tweemaal toe niet aanwezig was op het voormelde adres (A'dam International Mail Cent). De geadresseerd was voor alle duidelijkheid wel keurig aanwezig op het adres waar het naar had moeten verzonden worden in Bilthoven.
Een inquiry bij USPS zelf is niet mogelijk voor internationale zendingen; zij adviseren contact op te nemen met de verzender (wat ik heb gedaan). Het is me niet duidelijk hoe het bedrijf in Amerika vlot kan communiceren met een (generisch?) adres in Amsterdam.

de onderdelen zijn nodig voor de assemblage van een gitaar die deze week gepland was. Deze onderdelen of exacte duplicaten zijn noodzakelijk.

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over USPS.COM?