Klacht USPS.COM: Ik wacht al bijna een maand!

Klachtnummer
# 107436
Gebruiker
Mevr. Verheijen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 31 Maart een pakketje besteld vanuit de USA.
Verwerkingsdagen van het bedrijf zijn ongeveer 4 dagen, kan ik begrijpen.
Op hun site staat dat je USPS service de beste is.
Ik moet toegeven dat ik daar ook zeker op hoopte aangezien de verzendkosten even hoog waren als een product uit mijn pakkertje, wat best dure kleding was dus...
Het heeft zeker 15 dagen geduurt voor het pakketje uberhaupt in Nederland was.
Dat is knap, ik ken bedrijven die doen daar drie dagen over en dan heb ik het binnen 5 werkdagen in huis...
Vervolgens ligt het nu al bijna zes dagen bij de Nederlandse Custom Clearance.
Ik heb geen idee of USPS vanaf nu er nog controle over heeft, maar in totaal wacht ik nu al bijna een maand.
Op de website van het bedrijf staat dat ik het zeker binnen 2 weken binnen moet hebben...
Niet dus.
Misschien moeten ze overstappen?
Het zou heel fijn zijn als USPS even wat verduidelijking geeft.
Ik heb geen idee hoe ik met ze in contact moet komen.
Ook top! Niet dus.

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn als ik wat duidelijkheid zou krijgen en wat contact punten. Ook lees ik op het internet over een Nederlandse Track and Trace nummer of evt. extra kosten waar ik van hoor in een brief? Wanneer krijg ik die?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen