Opgelost door USPS.COM: Kunt u helpen dat ik dit pakker alsnog krijg?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 391407
Gebruiker
JayK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb een pakket uit de Verenigde Staten besteld. Dit is verstuurd via USPS. Op de track en trace website van USPS staat de de pakket geleverd is. Ik heb alleen niks ontvangen. Via hun website kan ik hun zelf niet contact met hun doen omdat ik geen adres uit de Verenigde Staten heb.

De tracking nummer is:
LJ573211636US

En de link naar de track en trace:
https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LJ573211636US%2C

De oplossing

Kijken waar het pakket is en waarom ik het nog niet heb ontvangen/

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JayK
Datum
Uiteindelijke oplossing
Was geleverd bij een postNL afleverpunt
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen