Opgelost door USPS.COM: Pakje niet ontvangen, terwijl Product & Tracking Information zegt dat het pakje afgeleverd is.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 278058
Gebruiker
Vanderheiden2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 11 oktober is een pakje naar mij verstuurd vanuit de VS. Op 20 oktober zou het pakje bij mij afgeleverd worden. Het pakje heb ik echter nooit ontvangen, terwijl Product & Tracking Information zegt dat het pakje afgeleverd is.
Code is: CJ539608966US.

De ontvanger, ik dus, is in tegenstelling tot wat er op de Product & Tracking Information staat nooit geïnformeerd.

Er wordt in de Product & Tracking Information informatie ook steeds melding gemaakt van: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS.
Waar is dat? Hoe kan ik daar navragen?

De oplossing

Ik had graag mijn pakje!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vanderheiden2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen