Klacht USPS.COM: pakket niet bezorgd bij geadresseerde

Klachtnummer
# 274771
Gebruiker
W. Hettinga
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Betreft track & trace code https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tLabels=LZ654960489US. Dit is een pakketje boeken uit USA, dat volgens 1 regel teruggestuurd is aan de afzender, en 2 regels later opeens bezorgd is.

Ik ben erg benieuwd waar het dan bezorgd is, niet bij mij in elk geval.

August 18, 2017, 6:02 am Delivered NETHERLANDS
Your item was delivered in NETHERLANDS at 6:02 am on August 18, 2017.
August 17, 2017, 10:55 pm Customs clearance processing complete NETHERLANDS
August 17, 2017, 6:28 pm Incorrect Address - Item returned to sender AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS
August 16, 2017, 9:17 pm Customs clearance processing complete NETHERLANDS

De oplossing

Pakket alsnog aan mij bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen