Klacht USPS.COM: pakketje niet afgeleverd

Klachtnummer
# 396866
Gebruiker
meuwissen2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

pakketje vanuit Amerika naar ons zelf gestuurd, nooit aangekomen. Via track en trace kunnen achterhalen dat pakketje door Postnl retour gestuurd is omdat adres niet bekend zou zijn. Pakket is retour gestuurd naar postkantoor in Amerika en daar door vrienden van ons weer opgehaald. Het adres is duidelijk zichtbaar en leesbaar. Zowel USPS en POSTNL geven niet thuis. Volgens mij is POSTNL in deze de schuldige maar zij wimpelen dit af naar USPS.

Gewenste oplossing

vergoeding voor verzendkosten en inhoud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen