Klacht USPS.COM: Pakketje niet ontvangen

Klachtnummer
# 366077
Gebruiker
J.W. Westendorp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling uit USA. Vooraf geen aankondiging (bv email) gekregen dat bezorging plaats zou gaan vinden.
Op 15 mei een mail dat het pakketje om 12.35 uur bezorgd was.
Op dat moment was ik thuis, maar er is bij mij géén pakketje bezorgd.
Ook geen briefje met info in de bus (bv 'wij zijn vergeefs geweest' of zo)
Zie ook 'Tracking History' in de bijlagen.

De oplossing

Pakketje alsnog bezorgen en graag vooraf een email wanneer dat gaat gebeuren. Dan kan ik er voor zorgen dat ik dan thuis ben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen