Klacht USPS.COM: USPS doet niet wat het moet doen, nl. Bezorgen!!.

Klachtnummer
# 293851
Gebruiker
Lenard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zou via USPS een pakket ontvangen uit Californie US. Deze pakket is gearriveerd bij In-Transit op 5 februari 2018.
Vandaag is het 20 februari en nog steeds staat via mijn Tracking-code te lezen op de USPS site "Your item is being processed by customs in NETHERLANDS at 2:44 pm on February 5, 2018."

Het is vervelend dat ik niet verder aan de slag kan met mijn werk omdat mijn pakketje wordt vastgehouden om welke vage reden ook. Heel vervelend is, ja frustrerend, dat het al op 26 januari is verzonden vanuit de US en ik het pakketje al had binnen kunnen hebben rond 6-7 februari!!! maar het gewoon blijft liggen stof te vangen ergens in een hoek.

Dit is niet de eerste keer! ben zelfs al een pakketje kwijt geraakt via deze USPS en ik laat het mij ditmaal niet weer gebeuren.

De oplossing

levering van pakket LH031638685US
as soon as possible

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen