Klacht USPS.COM: USPS Pakket al 2 weken vast bij de Douane.

Klachtnummer
# 289841
Gebruiker
Ricky de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 27 December 2017 een bestelling gedaan bij PowerBikeShop uit Amerika, het ging om 2 20 inch fiets velgen (dus geen groot pakket) nu is het eerst vanaf de winkel naar een USPS warenhuis gegaan waarna het naar 4 verschillende vliegvelden in Amerika ging voordat het over kwam naar Europa, daar langs 3 vliegvelden in Duitsland geweest om uiteindelijk op Schiphol aan te komen op 6 Januari 2018, dat was het probleem niet want al zou het gewoon door de douane heen komen zou het nog binnen de 6 tot 10 werkdagen geleverd worden, maar...... Nu is het 21 Januari en ligt het dus al 15 dagen op Schiphol, van 6 tot 12 Januari stond er bij de Track&Trace "being processed by custom clearence" op 13 Januari werd hij opnieuw, door de custom clearence heen gehaald en ik heb er nog steeds niks van gehoord, heel erg slecht dit, ik heb postNL ook om hulp gevraagd maar die zeggen dat ze mij daar niet mee kunnen helpen. Ik heb mijn velgen zo snel mogelijk nodig dus dit is heel erg vervelend.

De oplossing

Het liefst wil ik ze gewoon zelf gaan ophalen op Schiphol want dit duurt mij echt veel te lang, of ze moeten het nog gaan versturen maar ik ben bang dat dat niet zo snel gaat gebeuren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat USPS.COM hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over USPS.COM?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen