Klacht UTS international client desk: Onrechtvaardige doorbelasting van kosten

Klachtnummer
# 265873
Gebruiker
J W van der Weele
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze verhuizing vanuit Zuid Afrika is verzorgd door deze maatschappij, de klacht is dat de douane bij lot kan bepalen welke container gecontroleerd gaat worden. Wij waren de "gelukkige" met als gevolg dat wij alle kosten voor onze rekening kregen (Euro 982,60). In de offerte stond wel in een noot dat er sprake kon zijn van extra kosten, maar geen enkele indicatie van de hoogte van die kosten. Ook hadden een Intercontinentale All-Risk transport verzekering afgesloten, maar die blijkt deze kosten niet te dekken. Wat wij heel vreemd vinden is dat ALLE kosten aan ons worden doorberekend, terwijl wij daar niet om gevraagd hebben. Als we bij de douane waar ook ter wereld worden gecontroleerd worden er nooit kosten berekend.

De oplossing

dat de douanekosten en dergelijke niet worden doorbelast. In Nederland wordt de douane betaald door de belastingbetaler.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UTS international client desk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UTS international client desk?