Klacht UTS: Een foutje van UTS in mijn nadeel...

Klachtnummer
# 268169
Gebruiker
E. Imhof
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor mijn internationale verhuizing heeft (onder andere) UTS een offerte uitgebracht. Hun expert heeft een inschatting gemaakt van onze inboedel (32 kubieke meter) en op basis daarvan een offerte gestuurd. Ik vond dit aantal m3 vergeleken met de andere offertes iets aan de lage kant, waar ik ook over gecommuniceerd heb met UTS. Zij bleven echter bij die 32, wat ik als leek niet kan nagaan. Op basis van hun prijs heb ik ze vervolgens de opdracht gegund.
In de tussentijd heb ik nog 2 fietsen en een bladblazer verkocht, waardoor het aantal m3 minder is geworden. Echter, na de feitelijke verhuizing wordt mij meegedeeld dat de hoeveelheid opeens 37m3 is, iets dat ik onmogelijk kan controleren, maar dat bijna 20% meer is dan hun expert had ingeschat.
Dit 'foutje' van UTS in mijn nadeel wordt mij geheel toegerekend en ik moet 500(!) euro bijbetalen. Er wordt totaal geen hand in eigen boezem gestoken en ik krijg het gevoel (onterecht, wellicht) dat ze de opdracht 'gekocht' hebben door expres laag in te schatten. Een afwijking van 20% noem ik geen expertschatting...

De oplossing

Ik zou graag zien dat deze fout ten eerste wordt toegegeven en ten tweede verwacht ik kwijtschelding van (een groot deel van) de meerkosten van 500 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat UTS hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over UTS?