Klacht Uw Huis Veilig: als je een verkoper van Zo Veilig aan de deur (zeggen ga weg)

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 288807
Gebruiker
Dhr D H FLANAGAN
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DE KLACHT
Ben er nu 5 jaar 2013 bij nog een jaar en ik kan er onder uit hoop ik nu het is zo 5 jaar geleden hadden je een verkoper van UWHUISVEILIG aan de deur . zij doen we het voedsel mij dan veiliger hier nu oke najaar weken alles geïsoleerd door UWHUISVEILIG andere ales werken perfect tot aan de meldkamer toe automatisch incasso af gegeven eerstejaars liep alles goed en toen begon de ellende weet niets meer afgeschreven dus steets aanmaningen dat ik achter liep steets eoro 38.95 betaald per maand. maart ik betaald euro 114.00 en april euro 114.00 en 38.95. de verkoper van UwHuisVeilig zegt niks over de twee betalingen van euro 114.00. september 2013 meldkamer G4S zei dat uw account is gesloten en dat u contact moet opnemen met UwHuisVeilig voor meer informatie. maar de automatisch incasso for 38.95 wordt nog steeds van mijn bankrekening afgehaald. brief van UwHuisVeilig maart 2014 mijn beveiligingssysteem toe is aan het jaarlijks onderhoud. onze installateur zal uw systeem op werkzaamhied controleren en de batterijen preventief vervangen. op controleren de GSM-module is kapot en een nieuw op controleren de GSM-module is kapot en ik moet een nieuw GSM-module geïnstalleerd datum 03-03-2014. op 01-07-2014 ik moet betaal euro 135.00 (binnen garantie). Datum 22 november 2016 brief van G4S. download nu de G4S alarmcentrale aap. voor uitgebredere rapportages kunt ook u via uw pc of laptop terecht in het alarmcentrale porttaal. met de alarmcentrale aap.de nieuwe aap van G4S werkt niet ook mijn alarmsysteem. UwHuisVeilig heeft nu een nieuwe naam Zo Veilig. 2017 Zo Veilig zegt dat het alarmsysteem goed is. de aap van G4S werkt niet ook mijn alarmsysteem aap van Zo Veilig. Ik heb betaald euro 2517.11 voor een nep/defect systeem. ik will opzegging mijn abonnement vanaf maart 2018

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Uw Huis Veilig
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Flanagan,

    Zoals wij reeds met u telefonisch hebben besproken in oktober en november hebben wij destijds uw klacht al afgehandeld. U gaf toen aan dat u niet kon inloggen op de app van G4S en dat wij uw contract hadden beëindigd maar nog wel maandelijks uw termijn incasseerde. Nadat wij navraag hebben gedaan bij G4S hebben zij u aangegeven contact met u op te nemen. Na onze reactie op uw e-mail op 2 november heeft u ons geen reactie meer gegeven daarom is uw klacht verwerkt als afgehandeld.
    U heeft het op dit moment over heel iets anders. U heeft het over een bedrag van € 114,00 wat u zowel in maart 2014 als april 2014 heeft betaald. In onze administratie kunnen wij dit nergens terugvinden. Kan het zo zijn dat u misschien een betaalachterstand had waarvoor wij destijds een betaalafspraak met u hebben gemaakt? Het bedrag van € 135,00 wat u in juli 2014 heeft betaald is voor het onderhoudscontract. Dat is inmiddels beëindigd. Ook een einddatum voor uw meldkamercontract hebben wij verwerkt in onze administratie waar u ook al over bent geïnformeerd. De einddatum van uw meldkamercontract is 12-03-2018. U hoeft daarvoor geen actie meer te ondernemen zoals bij u bekend is gemaakt door ons. Graag vernemen wij van u of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice
    Zo Veilig B.V.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dhr D H FLANAGAN
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik zal je teruggeven nep/defect Alarmsysteem. Zo Vellig brief datum 24-08-2017 Almere Betreft: geen doormelding Geachte klant, wij voeren dagelijks een controle uit of het alarmsysteem verbinding maakt met de alarmcentrale van G4S uit de controle is gebleken dat de verbinding momenteel verbroken lijkt te zijn vanaf september / Augustus 2017 Ik ben druk geweest met het ziekenhuis met de diagnose prostaatkanker graad 2 alleen beschikbaar is radiotherapie 5 dagen per week gedurende 7 weken. op hetzelfde moment had mijn beste vriend een Intracerebraal hematoom excuses voor het ongemak Datum 17-01-2017 Dhr DH FLANAGAN 's-Gravenhage
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Uw Huis Veilig?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen