Klacht Uw Huis Veilig: Klant onvriendelijk bedrijf.

Klachtnummer
# 266753
Gebruiker
R. Hoogendoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al sinds de aansluiting van het systeem dat het niet naar behoren werkt. Dit meerdere malen aangegeven. Nu sinds een ruim 3/4 jaar dat bij het uitschakelen het hele systeem uitvalt terwijl hij nog ingeschakeld blijft. Vorige maand word je er telefonisch doorheen geleid want de batterijen zullen wel niet goed vast zitten. Nog geen maand later weer hetzelfde probleem. Als je ze belt wordt je eerst 2x weg gedrukt na ruim 5 minuten wachten. Bij de 3e keer via de klantenservice en meer dan 10 minuten wachten een meneer aan de lijn die zonder het systeem te zien gelijk weer over het niet goed zitten van de batterijen begint. Aangegeven er een monteur bij te willen maar dat kost 25 euro voorrijden + kosten van het vervangen component. Ondanks een duur onderhoudscontract. En als je er dan een klacht over indiend krijg je te horen van een dame dat je niet zo boos moet doen want, je hebt toch een contract ondertekend. Dit is een bedrijf die niet snapt dat hun er zijn voor hun klant en niet andersom. Want een bedrijf zonder klanten is werkeloos.

De oplossing

Wees klant vriendelijk en als een klant voor onderhoud betaald betekend het dat als er buiten hun schuld niet betaald hoeft te worden voor een reparatie.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uw Huis Veilig?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen