Klacht Uw Huis Veilig: Schijnveiligheid

rob

Toen er in 2011 bij ons is ingebroken heb ik een alarminstallatie bij UwHuisVeilig
aangeschaft.Dit ging al met veel problemen gepaard (ondeskundige verkopers e.d.)
Een jaarlijks onderhoudscontract afgesloten. Op 16 mei 2015 is er weer ingebroken.
Ik dacht,dat ik goed beveiligd was maar het tegendeel bleek waar.Ondanks glasbreukmelder,magneetcontacten heeft de inbreker,die zowel het kozijn gesloopt had en de dubbele ruit ingeslagen, kans gezien in de meterkast alle kabels door te
knippen.Hierdoor is er bij de meldkamer geen enkele melding binnengekomen!!!De hoofdoorzaak is gelegen in het feit,dat UwHuisVeilig een vertraging van 30 seconden heeft geregeld.Een kwalijke zaak.Het werd nog erger.Na herstel van de bedrading heb ik als test het alarm aangezet,terwijl ik op de gang was (vrije zone)
Na het openen van de keukendeur en naar binnenlopen gebeurde er helemaal niets.Waardeloos.

Ik heb een aangetekende brief gestuurd.Totaal geen reactie maar dit ben ik allang
gewend.Wel is het onderhoudscontract met onmiddellijke ingang stopgezet.
Ondanks het feit,dat ik een onderhoudscontract had presteren ze het om
voorrijkosten en arbeidsloon te berekenen,terwijl op hun site vermeld staat,dat dan een bijdrage van 25 euro verschuldigd is.
Wat ik wil is restitutie van mijn bijdrage in die 3,5 jaar,omdat ik betaald heb voor veiligheid,die er blijkbaar niet was.

rob

Ook een klacht indienen over Uw Huis Veilig?