Opgelost door Uw Huis Veilig: Tervergeefse rit monteur.

Ericheerkens

Het onderstaand e-mail naar Uw huis veilig verzonden. Helaas nooit een reactie van ze gehad.

Geachte heer, mevrouw,

Ik wil de openstaande facturen best gaan betalen voor de dienst die u geleverd hebt.
Het enige moeite wat ik heb is de tervergeefse rit die in mijn ogen nooit heeft plaatsgevonden.
Geen bewijs in mijn brievenbus gehad en ook de afspraak om mij te bellen als de monteur onderweg is niet nagekomen.
Een werkbon kan immers iedereen gaan schrijven, hier bent u of uw relatie in gebreke gebleven.
Ik ga deze factuur dan ook niet betalen.
Het bedrag van de andere factuur maak ik zo spoedig aan u over.
Ik betreur het dat u de zaak uit handen hebt gegeven aan DAS incasso te Rotterdam.

Toch zou ik graag zien dat u het incasso bureau opdracht geeft om haar werkzaamheden hierin te beeindigen.
Ik hoop toch op een fijne verloop van de afwikkeling van uw kant, zodat wij deze zaak kunnen gaan afsluiten.

Het niet betalen van de tervergeefse rit € 90,00.

Ericheerkens
    Wat ik ook probeer om met Huis Veilig in contact te komen, ze reageren gewoon niet op terug bel verzoeken geen gehoor, op e-mails geen gehoor op aangetekende brief geen gehoor. Hoe kan ik met dit bedrijf tot een oplossing komen als ze nergens op reageren. Wat ze wel doen is het uit handen geven naar een incasso bureau zo ga je tot niet met klanten om.
    Ericheerkens
    Vandaag een telefoontje gekregen van Uw huis Veilig. Ze hebben het voor mij keurig opgelost. Ze geven het incassobureau de opdracht om per direct te stoppen met de activiteiten hierin en de tervergeefse rit hoef ik niet te betalen.

Ericheerkens

Ook een klacht indienen over Uw Huis Veilig?