Opgelost door Uw Huis Veilig: Tervergeefse rit monteur.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 173108
Gebruiker
Ericheerkens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het onderstaand e-mail naar Uw huis veilig verzonden. Helaas nooit een reactie van ze gehad.

Geachte heer, mevrouw,

Ik wil de openstaande facturen best gaan betalen voor de dienst die u geleverd hebt.
Het enige moeite wat ik heb is de tervergeefse rit die in mijn ogen nooit heeft plaatsgevonden.
Geen bewijs in mijn brievenbus gehad en ook de afspraak om mij te bellen als de monteur onderweg is niet nagekomen.
Een werkbon kan immers iedereen gaan schrijven, hier bent u of uw relatie in gebreke gebleven.
Ik ga deze factuur dan ook niet betalen.
Het bedrag van de andere factuur maak ik zo spoedig aan u over.
Ik betreur het dat u de zaak uit handen hebt gegeven aan DAS incasso te Rotterdam.

Toch zou ik graag zien dat u het incasso bureau opdracht geeft om haar werkzaamheden hierin te beeindigen.
Ik hoop toch op een fijne verloop van de afwikkeling van uw kant, zodat wij deze zaak kunnen gaan afsluiten.

De oplossing

Het niet betalen van de tervergeefse rit € 90,00.
Het enige moeite wat ik heb is de tervergeefse rit die in mijn ogen nooit heeft plaatsgevonden.
Geen bewijs in mijn brievenbus gehad en ook de afspraak om mij te bellen als de monteur onderweg is niet nagekomen.
Een werkbon kan immers iedereen gaan schrijven, hier bent u of uw relatie in gebreke gebleven.

2 reacties

  1. Auteur
    Ericheerkens
    Datum
    Wat ik ook probeer om met Huis Veilig in contact te komen, ze reageren gewoon niet op terug bel verzoeken geen gehoor, op e-mails geen gehoor op aangetekende brief geen gehoor. Hoe kan ik met dit bedrijf tot een oplossing komen als ze nergens op reageren. Wat ze wel doen is het uit handen geven naar een incasso bureau zo ga je tot niet met klanten om.
  2. Auteur
    Ericheerkens
    Datum
    Vandaag een telefoontje gekregen van Uw huis Veilig. Ze hebben het voor mij keurig opgelost. Ze geven het incassobureau de opdracht om per direct te stoppen met de activiteiten hierin en de tervergeefse rit hoef ik niet te betalen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ericheerkens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Uw Huis Veilig?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen