Klacht Uw Schilderwerk: Contract nakomen

Klachtnummer
# 447903
Gebruiker
Cindy
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Het niet nakomen van een servicebeurt. Wij hebben een contract via VEH voor het schilderwerk. Vorig jaar(2019) zou er een extra servicebeurt moeten plaats vinden. Na vele telefoontjes en mailtjes is dit nog steeds niet gebeurd. Begonnen met aanschrijven februari 2019.! Wel is er in januari(2020)een schilder geweest om te kijken. Deze gaf aan dat extra servicebeurten niet meer verkocht worden omdat dit meer iets is voor een woningbouw. Particulieren hechten meer waarde aan de woning! Mijn vertrouwen is gedaald door deze uitspraak. Helaas daarna niets meer vernomen van deze man.
Uw schilderwerk vraagt nu of ik contact op neem met de schilder?

De oplossing

Ik heb geen contract met deze schilder en ik verwacht dat uw schilderwerk zijn verantwoordelijkheid neemt en mijn kozijnen voorziet van een schilderbeurt die er acceptabel uitziet. Blijkbaar is dit een hele moeilijke opgave en ga ik ook akkoord met restitutie.

9 reacties

  1. Auteur
    Uw Schilderwerk
    Datum
    Geachte C. Bolder,

    Omdat de garantie overdraagbaar is, heeft u nu inderdaad recht op een servicebeurt aan het buitenschilderwerk. De vorige eigenaar van uw woning was 1 van de (kleine selectie) klanten die destijds gebruikt heeft gemaakt van het aanbod voor een verlengde garantietermijn met inbegrip van een servicebeurt. Deze optie is inderdaad slechts zeer tijdelijk aangeboden. De verantwoordelijke schilder heeft daarin gelijk.

    Wij hopen dit jaar alle servicebeurten te kunnen afronden. Eén van onze Service Team medewerkers is zeer gericht bezig om de uitvoer bij u geregeld te krijgen en onderhoudt hierover nu persoonlijk contact met u. We zullen daarnaast onderzoeken of (een vorm van) restitutie mogelijk is.

    U hoort van ons!

    Met vriendelijke groet,

    Team Uw Schilderwerk
  2. Auteur
    Cindy
    Datum
    Ik heb deze servicebeurt meegenomen in de aankoop van deze woning.
    Indirect gewoon voor betaald. Tevens zou de servicebeurt voor de overdracht al gedaan zijn. Graag ontvang ik een passend voorstel of restitutie.
  3. Auteur
    Cindy
    Datum
    Helaas nog helemaal niets gehoord!
  4. Auteur
    Uw Schilderwerk
    Datum
    Geachte C. Bolder,

    In een vakantieoverdracht blijkt iets niet helemaal goed te zijn gegaan met betrekking tot uw case. Onze excuses voor de vertraging hierdoor. U mag vandaag bericht van bericht (per e-mail) van ons verwachten.

    Met vriendelijke groet,

    Team Uw Schilderwerk
  5. Auteur
    Cindy
    Datum
    We hebben 2 voorstellen gekregen. We hebben gevraagd om deze voorstellen te heroverwegen.
  6. Auteur
    Cindy
    Datum
    Helaas nog geen reactie!
  7. Auteur
    Uw Schilderwerk
    Datum
    De behandelend collega is gevraagd vandaag uw reactie op de voorstellen te beantwoorden.

    Mvg. Team Uw Schilderwerk
  8. Auteur
    Uw Schilderwerk
    Datum
    Wij zijn uitgekomen op een overeenstemming en sluiten hierbij graag het dossier met instemming van C. Bolder.

    M.v.g. Team Uw Schilderwerk
  9. Auteur
    Cindy
    Datum
    Inderdaad! Ik heb met Uw Schilderwerken een prima overeenstemming bereikt. Wij zijn zeer tevreden. Erg fijn dat het zo is opgelost!
    Ook dat mag gezegd worden.

Ook een klacht indienen over Uw Schilderwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen