Klacht Uw Schilderwerk: Contract nakomen
Details
Klacht
Het niet nakomen van een servicebeurt. Wij hebben een contract via VEH voor het schilderwerk. Vorig jaar(2019) zou er een extra servicebeurt moeten plaats vinden. Na vele telefoontjes en mailtjes is dit nog steeds niet gebeurd. Begonnen met aanschrijven februari 2019.! Wel is er in januari(2020)een schilder geweest om te kijken. Deze gaf aan dat extra servicebeurten niet meer verkocht worden omdat dit meer iets is voor een woningbouw. Particulieren hechten meer waarde aan de woning! Mijn vertrouwen is gedaald door deze uitspraak. Helaas daarna niets meer vernomen van deze man.Uw schilderwerk vraagt nu of ik contact op neem met de schilder?
Gewenste oplossing
Ik heb geen contract met deze schilder en ik verwacht dat uw schilderwerk zijn verantwoordelijkheid neemt en mijn kozijnen voorziet van een schilderbeurt die er acceptabel uitziet. Blijkbaar is dit een hele moeilijke opgave en ga ik ook akkoord met restitutie.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.