Klacht Uw Schilderwerk: Uw Huismeester (Vereniging Eigen Huis) komt afspraken niet na!

Klachtnummer
# 137803
Gebruiker
J.O.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf "Uw Huismeester" voert namens de Vereniging Eigen Huis de Collectieve Inkoop Schilderwerk van de Vereniging Eigen Huis uit. Echter op drie toegezegde startdatum kwam er geen schilder van Uw Huismeester opdagen. Uiteraard heb ik daarvoor wel vrije tijd moeten opnemen om de schilder te ontvangen. Op mail en brieven wordt niet inhoudelijk gereageerd men stuurt gewoon een brief met een nieuwe datum. Uiteindelijk is bij de vierde startdatum een bedrijf komen schilderen. Echter in tegenstelling tot wat Uw Huismeester belooft en in de folder wordt beweerd was dit een niet door Sikkens gecertificeerd schildersbedrijf. Kortom; agenda- en kwaliteitsafspraken zijn niet nagekomen. Of ik ooit een beroep kan doen op de schriftelijk beloofde garantie betwijfel ik. Men stuurt ook zelf geen rekening maar deze ontving ik van een incassobureau. Ik zou graag willen dat Uw Huismeester inhoudelijk reageert op mijn klacht en een kleine financiële compensatie biedt voor de opgenomen vrije dagen.

De oplossing

Compensatie van de drie opgenomen verlofdagen en een verklaring waarom de eigen kwaliteitseis van certificering door Sikkens niet is waargemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Uw Schilderwerk is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Uw Schilderwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen