Klacht Uw-vog.nl: Ik voel me misleid en in de zeik genomen en krijg mijn aankoop bedrag niet terug.

# 520348
Bozeklant

Ik ben niet tevreden met de geleverde dienst en wil mijn aankoop bedrag terug. Tevens is de dienst nog niet volledig geleverd, ben ik niet expliciet akkoord gegaan met de geleverde dienst, heb ik binnen 14 dagen laten weten dat ik mijn bestelling hierbij annuleer en word mij vervolgens verteld dat ik geen recht heb op het terug vragen van mijn aankoop bedrag omdat er al werk geleverd zou zijn. Ik heb dit vervolgens even uitgebreid opgezocht en kom er achter dat ik hier wel recht op heb. Dit heb ik ook duidelijk aangeven aan het desbetreffende bedrijf zonder enige reactie. Kortom ik voel me behoorlijk in de zeik genomen en misleid en hier ben ik behoorlijk kwaad over.

Ik zou graag mijn aankoop bedrag terug krijgen.

Uw-vog.nl
    Geachte heer vd Putten,

Het spijt ons dat u niet tevreden bent met onze diensten.

Om alvast vooruit te lopen op mijn reactie, wil ik u iets meer uitleggen over ons bedrijf en de toegevoegde waarde van onze diensten.

Allereerst is het zo dat u de aanvraag niet zelf kunt aanvragen bij Dienst Justis. U dient de aanvraag dus via uw werkgever, of de gemeente te doen. Hier gaat vaak een hoop administratie (lees: tijdverlies) aan vooraf. Zo dient u een afspraak te maken bij de gemeente en formulieren in te vullen, hier heeft u toch gemiddeld een ochtend voor nodig.

Als u deze handelingen door ons laat doen, dan scheelt dit u tijd. U neemt hiermee een dienst van ons af en daarom brengen wij daar kosten in rekening. De meerprijs is dus vooral voor de tijdswinst dat u boekt met onze diensten.

De kosten staan vermeld op de website onder het kopje 'wat zijn de kosten'. Hier staat duidelijk vermeld dat de totale kosten voor het aanvragen van een VOG €73,80 bedraagt.

Ik hoop dat het voor u nu duidelijk is waaruit de kosten zijn opgebouwd.
    Indien u toch vragen heeft horen wij het graag van u.

Met vriendelijke groeten,
    uw-vog.nl

Bozeklant
Ja dus weer een heel lang verhaal waarbij ze opzettelijk niet ingaan op het feit dat ik recht heb op bedenking binnen 14 dagen. Lekker zwak antwoord weer. Ik ben hier niet over te spreken! Wat een oplichters!!

Ook een klacht indienen over Uw-vog.nl?