Klacht Uw Zorgspecialist: Uw-rollator doet toezeggingen die ze niet nakomen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 539072
Gebruiker
Kerlen
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Namens mijn schoonmoeder hebben wij voor haar een boodschappentrolley besteld omdat zij momenteel slecht ter been is. De trolley heeft zij snel nodig, gelukkig kan uw-trolley.nl snel en uit voorraad leveren.
Wat voelen wij ons echter misleid, zie onderstaande samenvatting en klacht welke wij per mail naar hen hebben verstuurd. Overigens hierop hebben ze ook nu niet gereageerd....

Op 10 mei heb ik bij u een boodschappentrolley besteld.
Verwachte levertijd volgens jullie website: de volgende dag dus 11 mei.
Het is nu 24 mei en ik heb nog niets ontvangen.
Ik heb jullie 2 keer gemailed (geen reactie), 3 keer gebeld (1 keer niet opgenomen, 1 keer de belofte van een email maar niets gekregen en 1 keer is er een track en trace aangemaakt).
Deze track en trace is kennelijk een zoethoudertje want DHL heeft nog niets van jullie ontvangen en de track en trace is 20 mei aangemaakt!

Dat levering vertraging op kan lopen kan ik begrijpen maar de manier waarop u hier over communiceert kan echt niet. Ik ben het niet gewend om zo aan het lijntje te worden gehouden en ik kan u dan ook verzekeren dat dit helaas geen positieve reviews op de verschillende beschikbare sites gaat opleveren. Ik vind het heel jammer dat dit dreigement nodig is. In afwachting van uw reactie (en levering)

Gewenste oplossing

Leveren
Geboden oplossing
Aankoopbedrag geretourneerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Uw Zorgspecialist is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

6 reacties

  1. Auteur
    Kerlen
    Datum
    In de tekst heb ik per ongeluk uw-trolley.nl vermeld ipv uw-rollator.nl. De klacht betreft dus uw-rollator.nl
  2. Auteur
    Kerlen
    Datum
    Uw-rollator (uw-zorgspecialist) reageert helemaal niet, ook niet op een negative referentie via Kiyoh. Waardeloos, geen zaken mee doen. FAILLIET !.
  3. Auteur
    Kerlen
    Datum
    Uw-rollator reageert nog steeds niet. Uiteindelijk zelf weer gebeld en kreeg weer alle mogelijke smoesjes te horen; winkelmedewerker niet beschikbaar en daardoor onbekend hoe alles zo kon lopen, product nog minimaal een maand niet leverbaar (vreemd, op de website staat nog steeds direct leverbaar) en nog wat andere vreemde reacties. Uiteindelijk hebben ze toegezegd de aankoopsom direct te retourneren, hooen dat ze dit ook gelijk doen. Boodschappentrolley (zelfde model) is inmiddels elders besteld en wordt morgen geleverd (verzendbevestiging heb ik al ontvangen).
  4. Auteur
    Kerlen
    Datum
    Aankoopbedrag zou op 3 juni gelijk geretourneerd worden. Op 4 juni ‘s avonds) is dit nog steeds niet bijgeschreven. Ze komen weer hun afspraak niet na.
  5. Auteur
    Kerlen
    Datum
    Inmiddels is het 8 juni en is het aankoopbedrag nog steeds niet retour geboekt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Meerdere malen geprobeerd. Je kunt wel een boodschap achterlaten zodat ze dan terug kunnen bellen maar als je daar gebruik van maakt dan wordt gemeld dat het bandje al vol is en er geen boodschap achtergelaten kan worden. Zullen vast heel veel klachten zijn die zijn ingesproken....
  6. Auteur
    Kerlen
    Datum
    Op terugbelverzoeken (antwoordapparaat) wordt nooit gereageerd. Je moet geluk hebben dat ze de telefoon wel opnemen. Uiteindelijk na meerdere telefoontjes en even zo veel beloftes hebben ze op 11 juni het aankoopbedrag geretourneerd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Uw Zorgspecialist?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen