Klacht Uwantisell.nl: Misleidende Informatie

E.Dams

Op de website van uwantisell.nl staat een veelvoud aan gekleurde contactlenzen. Ik ben toen op zoek gegaan naar blauwe contactlenzen waar niet bij stond dat deze een 'doll effect' gaven. Na de snelle levering van de desbetreffende lenzen en het inbrengen hiervan, kwam ik er achter dat zij wel degelijk een 'doll effect' gaven waar ik niet naar op zoek was.
Ik had de lenzen nodig voor een feestje en heb bewust de lenzen op de site besteld die aangaven dat het normale gekleurde lenzen waren zonder het 'doll effect'. Het gevolg van deze misleidende informatie is dat ik geld heb betaald voor lenzen die ik nooit ga dragen.
Deze informatie heb ik gedeeld met het bedrijf. Zij geven aan niks voor mij te kunnen betekenen. Ik heb uitgelegd dat ik begrijp dat ik de lenzen niet kan ruilen, maar dat ik graag mijn geld terug zou willen of een tegoedbon. Hier werd geen gehoor aan gegeven

Mijn gewenste oplossing is dat ik mijn geld terug krijg

Wij vinden dat Uwantisell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Uwantisell.nl?