Klacht Uwantisell.nl: Retour geweigerd, slecht bereikbaar, niet tot een oplossing willen komen!

NNNNN

Op 3 juli 2017 heb ik een artikel besteld via Uwantisell, deze heb ik netjes de volgende dag op 4 juli 2017 ontvangen. Helaas was het kledingstuk te klein, deze heb ik vervolgens op 18 juli 2017 retour gestuurd. Ik was namelijk op de hoogte van de 28 dagen retour tijd die zij hanteren. Vervolgens ontvang ik op 7 augustus 2017 hetzelfde pakket weer terug op het bij hun bekende adres. Ik heb toen gebeld met Uwantisell en gevraagd hoe het mogelijk is dat het pakket weer retour is gestuurd. Zij gaven aan dat misschien het adres niet correct was en dat het pakketje is blijven spoken bij Post NL. Op 10 augustus heb ik hetzelfde pakketje weer retour gestuurd richting Uwantisell, dit keer heb ik foto’s genomen van het pakketje en de track and trace code, zodat ik kan aantonen dat het pakket echt op de post is gedaan. Vervolgens komt het pakket dit keer eindelijk aan bij Uwantisell, en sturen ze mij een bericht dat ik te laat ben met retourneren. Het pakket is bij de webshop blijven liggen. Ik heb meerdere malen gemaild en gebeld voor een oplossing, maar die is er tot op heden nog steeds niet. Inmiddels is de zaak overgedragen aan de deurwaarder en volgt er binnenkort een zitting. Ik voel me flink in de zeik genomen door Uwantisell. ZIj willen namelijk dat ik betaal voor iets wat ik retour heb gestuurd, en zij willen niet komen tot een oplossing. De enige oplossing is een deurwaarder volgens hun.

Zaak bij deurwaarder moet ingetrokken worden.

Wij vinden dat Uwantisell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Uwantisell.nl?