Wij vinden dat Uwantisell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Uwantisell.nl: Retour niet goed verwerkt
Details
Klacht
Ik heb een retour gedaan van 3 jurken uwantisell.nl zegt dat er maar 2 retour gekomen zijn. Echter had ik alvorens de retouren terug te zenden een melding gemaakt via hun website dat de 3 jurken netjes in de verpakking retour komen. Hun beweren er maar 2 gehad te hebben terwijl hier toch echt geen 3e jurk aanwezig is. Hun geven aan niets met mijn klacht te doen. Terwijl ik netjes een track trace van dhl heb en netjes 3 jurken retour heb gedaan. Als je hun aanspreekt op het gwit dat bij uwantisell.nl ook wel eens iets mis kan gaan krijg je geen reactie meer.Gewenste oplossing
Ik wil dat mijn retour alsnog verwerkt word en de kosten in mindering gebracht gaan wordenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.