Klacht Uwantisell.nl: retouraanvraag bij uwantisell

D

Ik heb een bestelling geplaatst bij uwantisell en deze bestelling ontvangen op 24-12-15.
Dit was de eerste keer dat ik hier besteld heb.
Ik had vanaf de dag van ontvangst 14 dagen de tijd om online aan te geven dat het artikel terugkwam.
Vanaf het melden online had ik nog 14 dagen de tijd om het af te geven bij dhl.
Door onverwachts overlijden van een bekende heb ik er niet aan gedacht om online dit aan te geven.
Ik heb wel de bestelling op tijd geretourneerd en het retourformulier erbij gedaan en op de 12de bij dhl afgegeven.
Als ik het wel had aangegeven online dan val ik binnen de tijd, maar vanwege deze omstandigheden heb ik hieraan niet gedacht. Ik heb contact opgenomen bij uwantisell om dit uit te leggen, geen enkel toon van begrip kreeg ik van de werknemer.
Het artikel kan nog gewoon verkocht worden kreeg ik te horen en alles verkeerd nog in de geleverde staat (artikelen met aangehecht prijskaartje en ongedragen.

Wat heb ik als recht als consument en is er mogelijk een oplossing.
Ik vind het te gek voor woorden dat ik voor iets moet betalen waar ik geen enkel nut aan heb.
Het probleem uitgelegd maar kreeg geen enkel coulance van het bedrijf.

Wij vinden dat Uwantisell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Uwantisell.nl?