Klacht Uwhuisinrichting.nl: Beschadigd schilderij ontvangen

Klachtnummer
# 181657
Gebruiker
rickvanesch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben 1 augustus twee schilderijen besteld bij de firma Uwhuisinrichting.nl
9 augustus hebben wij deze ontvangen, één in goede staat en één beschadigd.
Wij hebben daarom 10 augustus contact opgenomen met de firma via de mail en kregen 11 augustus respons met de vraag of wij een foto wilde sturen, Hierin wist dhr Ferry Schouten te melden dat er naar alle waarschijnlijkheid een nieuw schilderij toegezonden zou worden.
Nu, een week later, hebben wij nog steeds niets vernomen van Uwhuisinrichting.nl en wordt er ook niet gereageerd op mails of de telefoon opgenomen.

Wij willen graag een nieuw schilderij zonder beschadigingen, of de aanschafwaarde van het schilderij terug zodat we een nieuwe kunnen aanschaffen.

Met vriendelijke groet,
Rick van Esch & Mandy Groeneveld

De oplossing

Wij willen graag een nieuw schilderij zonder beschadigingen, of de aanschafwaarde van het schilderij terug zodat we een nieuwe kunnen aanschaffen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Uwhuisinrichting.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties