Opgelost door Uwhuisinrichting.nl: terugstorting betaalde geld van schilderij

Geachte, heer
Ik heb het schilderij wat ik van u ontvangen heb terug gestuurd omdat het schilderij niet aan mijn verwachtingen voldeed. Het schilderij was namelijk niet zwart wit zoals op de foto van de site. Maar zwart wit bruin.
Naar aanleiding dat ik het betaalde bedrag van het schilderij "abstract zwart wit 160x80" (besteld op 08/02/2015 ) nog steeds niet heb ontvangen nadat ik deze 11/02/2015 per post-nl heb teruggestuurd.
En dat de 30 dagen waarin u de mogelijkheid heeft zoals in art. 7 van uw voorwaarden staat beschreven dit bedrag wordt teruggestort al verstreken is. Ik heb al twee e-mails verstuurd met het verzoek om het geld terug te storten. Maar kreeg geen reactie hierop.
Heb op 22/03/2015 telefonisch contact gehad maar kreeg een antwoordapparaat aan de lijn. Wachtend op uw antwoord verblijf ik inmiddels.
Met hoogachting, Herman Bonnie

Gewenste oplossing: het betaalde teruggestort op mijn rekening

Wij vinden dat Uwhuisinrichting.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

H.L.C. Bonnie
    Webwinkel "uwhuisinrichting.nl" heeft mij het openstaande bedrag op mijn rekening bijgeschreven.

H.L.C. Bonnie

Ook een klacht indienen over Uwhuisinrichting.nl?