Klacht V&D: Artikelen via site besteld maar nooit ontvangen

Klachtnummer
# 594289
Gebruiker
Anitawesthuis
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 maart een bestelling gedaan met een bedrag van 20,96. Niet ontvangen. Gebeld, maar je kunt geen medewerker aan de lijn krijgen. Na heel lang overgaan verbreken ze de verbinding gewoon.
Toen gemaild naar de klantenservice op 30 maart. Geen bericht. Op 5 april opnieuw gemaild. Op 14 april een antwoord van Amanda:

“Hallo,

Bedankt voor je bericht en bestelling bij ons. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zal direct contact opnemen met de verkoper om te vragen wat de status van jouw bestelling is. Zodra ik meer weet, hoor je weer van mij.

Ik hoop je voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik die natuurlijk graag.

Fijne dag vandaag!


Met vriendelijke groet,

Amanda”

Daarna nooit meer wat gehoord

Gewenste oplossing

Geld terug of artikelen ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen