Opgelost door V&D: Bestelling niet geleverd, geld nog niet retour gestort

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 594367
Gebruiker
Irma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb 18 april een bestelling geplaatst die volgens v&d niet is aangekomen, maar die wel via ideal van mijn rekening is afgeschreven, tot op heden nog geen terugbetaling ontvangen. Klantenservice reageert niet op mijn mail en telefonisch niet bereikbaar, krijg te horen dat de eerstvolgende vrije lijn voor mij is en vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het betaalde bedrag van de bestelling teruggestort wordt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen