Klacht V&D: Cadeaukaart wordt op 23 dec 2015 niet geaccepteerd

ReNa

VVV-bonnen, boekenbonnen en eigen cadeaukaarten van V&D worden i.v.m. 'uitstel van betaling' niet meer geaccepteerd. Maar zolang de V&D winkels open zijn en dus nog niet failliet is moet een eigen betaalmiddel van V&D wel geaccepteerd worden. Ik zie op een eerdere melding vandaag dat een deurwaarder hier over een uitspraak heeft gedaan.

Cadeaukaart wel accepteren of geld terug

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

ReNa
    SunCapital heeft eerst de dure panden van V&D verkocht en geld weggesluisd. Mede hierdoor is V&D een jaar geleden in de problemen gekomen. SunCapital heeft het bedrijf 'gered' door voor 2 jaar garant te staan en om om de directie de kans te geven om het concept van V&D te moderniseren. Voorjaar 2016 zou dit zichtbaar worden . Nu laat SunCapital zien hoe onbetrouwbaar dit bedrijf is. Het enige dat daar telt is geld verdienen. Men droomt over vette bonussen en maalt niet om de 10000 medewerkers .

Ook een klacht indienen over V&D?