Klacht V&D: Een aankoop te veel betaald maar bedrijf reageert nergens op!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 513763
Gebruiker
C. Geurts
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs een artikel gekocht bij V&D, helaas zag ik te laat dat ik te veel heb afgerekend.
Diverse pogingen gedaan om zowel telefonisch als per mail om contact op te nemen met V&D maar telefonisch laten ze je eindeloos in de wacht staan, of de lijn wordt meteen verbroken. Per mail krijg je ook geen enkele reactie, alleen een geautomatiseerd standaard antwoord dat de mail is aangekomen.
Stijlloos, kennelijk mag je het uitzoeken, en dat in deze tijd van Corona waarbij klantvriendelijk en klantbehoud helemaal belangrijk is.
Kennelijk hebben ze daar bij V&D nog nooit van gehoord en staan zij liever als goedkoop en onbetrouwbaar te boek!! V&D wat zijn jullie afgegleden sinds het eind van de fysieke winkels. Op deze manier ook niets geleerd dat je zo niet met klanten om gaat,veel succes maar ik koop niets meer bij V&D.


Gewenste oplossing

Contact opnemen en mijn klacht netjes afhandeling zoals een goed bedrijf of webshop betaamt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over V&D?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen