Klacht V&D: Een aankoop te veel betaald maar bedrijf reageert nergens op!

C. Geurts

Onlangs een artikel gekocht bij V&D, helaas zag ik te laat dat ik te veel heb afgerekend.
Diverse pogingen gedaan om zowel telefonisch als per mail om contact op te nemen met V&D maar telefonisch laten ze je eindeloos in de wacht staan, of de lijn wordt meteen verbroken. Per mail krijg je ook geen enkele reactie, alleen een geautomatiseerd standaard antwoord dat de mail is aangekomen.
Stijlloos, kennelijk mag je het uitzoeken, en dat in deze tijd van Corona waarbij klantvriendelijk en klantbehoud helemaal belangrijk is.
Kennelijk hebben ze daar bij V&D nog nooit van gehoord en staan zij liever als goedkoop en onbetrouwbaar te boek!! V&D wat zijn jullie afgegleden sinds het eind van de fysieke winkels. Op deze manier ook niets geleerd dat je zo niet met klanten om gaat,veel succes maar ik koop niets meer bij V&D.

Contact opnemen en mijn klacht netjes afhandeling zoals een goed bedrijf of webshop betaamt.

Wij vinden dat V&D hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over V&D?